2. konference Asociace provozovatelů dětských skupin: Zaměstnanci v dětských skupinách – zkušenosti a kvalita

Shape 19. 09. 2019 Shape 14:00 - 17:00 Shape Podnikatelské a inovační centrum, Jungmannova 35/29, Praha Registrační formulář

Dne 19. září 2019 pořádá Asociace provozovatelů dětských skupin a mikrojeslí v Podnikatelském a inovačním centru v pražském Škodově paláci již druhou konferenci pro své členy.

Konference bude zaměřena na téma, které zajímá každého provozovatele: zaměstnanecká agenda. Pečující osoby jsou nejdůležitější součástí dětské skupiny a právě na nich nejvíce závisí kvalita zařízení a spokojenost dětí i rodičů.

Kde takové lidi hledat, jak je do své dětské skupiny získat a jak s nimi dále pracovat tak, aby v dětské skupině zůstávali a přispívali k jejímu rozvoji? Na co si dát pozor, aby vše probíhalo v souladu s českým právním prostředím? A jak si při vedení týmu sám/sama udržet zdravý rozum a motivaci?

To jsou jen některé otázky, na které bude konference hledat odpovědi.

Program:

14:00 Úvodní slovo
(zástupce MPSV, tbc)
14:10 Přivítání účastníků a představení aktivit Asociace
(Mgr. Daniela Celerýnová, předsedkyně)
14:15 Zaměstnanci dětských skupin v mezinárodní perspektivě
(Ing. Štěpánka Mašlárová, manažerka projektu ProChil)
14:30 Pracovně-právní vztahy a provoz dětské skupiny z pohledu Inspektorátu práce
(Ing. Mgr. Tereza Pestečková, metodik inspektor SÚIP)Jaké jsou nejčastější prohřešky provozovatelů, se kterými se setkávají zástupci IP na kontrolách? Jak se jim vyvarovat? Jak řešit praktická úskalí aplikace zákoníku práce v dětské skupině (přestávka na oběd, plán služeb, zaměstnanecká dokumentace)?
přestávka
15:30 Příprava na příchod nového člena týmu
(Alžběta Eli Axmann, HR manažerka a mentorka)Jaký je rozdíl mezi náborem a employer brandingem? Jak využít aktuální situaci na trhu práce v náš prospěch, i když rozpočet není naše nejsilnější zbraň? Jak zjistit, koho vlastně hledáme? Jak napsat popis pracovní pozice a jak ho modifikovat pro použití na různých platformách (jinak vypadá inzerát na LinkedIn, jobsech, Facebooku, webu organizace atd.)? Jak pracovat s obdrženými reakcemi a jak vést pracovní pohovor? Jak se vyvarovat odcházení ve zkušební lhůtě a zajistit „team fit“ již během výběrového procesu?
16:30 Závěrečný příspěvek (tba)
17:00 Síťování účastníků a následná schůze členů Asociace provozovatelů dětských skupin a mikrojeslí

 

Registrujte se prosím na odkazu níže.