Kapacita semináře již byla zaplněna, děkujeme za Váš zájem a těšíme se na shledání s přihlášenými účastníky.
Pro provozovatele dětských skupin pořádá Asociace provozovatelů dětských skupin a mikrojeslí seminář s účastí uznávané odbornice na účetnictví a daně neziskových organizací Ing. Annou Pelikánovou.
Pro koho je seminář určen?
Seminář je určen pro neziskové organizace – provozovatele dotační dětské skupiny (v rámci výzev 73/74, 101/103 nebo 112/113 OP Zaměstnanost), konkrétně pro jejich ředitele či osoby, které mají na starosti jejich finanční řízení.
Obsah:
- Cash-flow dětské skupiny (Mgr. Daniela Celerýnová)
- Jak stanovit výši školkovného?
- Jak vypadá cash-flow dětské skupiny?
- Jak bude vypadat financování dětské skupiny po ukončení dotací z ESF a jak se na něj připravit?
- Finanční řízení dotačního projektu a na co si dát pozor (Ing. Štěpánka Mašlárová)
- Co jsou tzv. jednotkové náklady a jak s nimi zacházet?
- Jak fungují žádosti o platbu a jak se vyznat ve finančním plánu?
- Na kolik peněz mám nárok, pokud nedosáhnu plné obsazenost?
- Co si připravit pro kontrolu na místě?
- Jak sestavit finanční vypořádání dle požadavků vyhlášky č. 367/2015 Sb.
- Jak se vyhnout střetu zájmů a kdy mám v projektu nárok na jednotky nájemného?
- Za jakých podmínek mohu z projektu proplatit rekvalifikační kurz chůvy?
- Účetnictví dětské skupiny v souladu se zákonem 247/2014 Sb. (Ing. Anna Pelikánová)
- Jak správně účtovat školkovné v dětské skupině?
- Jaké povinnosti vyplývají ze zákona o dětských skupinách v oblasti finančního řízení?
- Jaký je rozdíl mezi hlavní a vedlejší činností spolku a kam spadá provoz DS?
- Jak jsou na tom dětské skupiny ohledně DPH, elektronické evidence tržeb atd.?
Obsah semináře může být uzpůsobem na základě individuálních přání účastníků. Taková přání uveďte prosím v přihlášce, nebo nám je dejte vědět na uvedených kontaktech,
Součástí semináře bude možnost individuální konzultace po skončení semináře.
Místo a čas konání
Seminář se bude konat v coworkingu Node5 na adrese Radlická 50, Praha 5 – Smíchov od 9:30 (registrace účastníků od 9:00).
Předpokládaný harmonogram:
- 9:30 – 10:10 Finanční řízení dotačního projektu a na co si dát pozor
- 10:10 – 10:50 Finanční řízení dotačního projektu a na co si dát pozor
- 10:50 – 11:30 Účetnictví dětské skupiny v souladu se zákonem 247/2014 Sb.
- 11:30 – 12:00 Networking a individuální konzultace
Dostanete se k nám nejlépe metrem, tramvají nebo busem na zastávku „Na Knížecí” a 5 minut chůze (ze zastávky Anděl 9 minut). Auto se dá zaparkovat na hlídaném parkovišti Anděl vedle Radlické kulturní sportovny (vjezd z ulice „Za Ženskými domovy”).
Cena
- 800 Kč/osobu pro veřejnost
- 400 Kč/osobu pro členy Asociace provozovatelů dětských skupin a mikrojeslí
Cena je konečná, nejsme plátci DPH.
Do 3 pracovních dnů od přihlášení od nás dostanete potvrzení a fakturu na uhrazení účastnického poplatku.
Kontakt
Štěpánka Mašlárová
stepanka.maslarova@gmail.com
734570434